PINC staat voor: People Ideas Nature Creativity. Het is een jaarlijkse conferentie met presentaties en performances die de bezoekers wil verwonderen, verbazen en inspireren.
De opdracht was om een huisstijl te maken die er niet te ontworpen uit mocht zien en niet de kleur roze (pink) mocht bevatten. Ik heb een huisstijl ontworpen die in zijn simpelheid toch herkenbaar blijft. Daarvoor zorgt een heldere typografie, strakke kleur-
vlakken en naast het gebruik van zwart en wit een kleur groen die exact het tegenovergestelde is van de kleur roze.
De huisstijl die ik heb opgezet, vormt tegenwoordig nog steeds de basis voor uitingen van de conferentie, al is deze inmiddels wel verder geëvolueerd.
Logo dat jaarlijks met oplopend getal wordt aangepast.
Detail van een editiefolder.
Detail van een editiefolder.
Detail van een editiefolder.
Programmaboekje van meerdere edities van PINC.
Binnenzijde programmaboekje.
Programmaboekje en bezoekersbadge.
Algemene folder na vijf edities.
Bewegwijzering op locatie.
Projecties op het podium.
Vroege versie van de PINC-website.
Deel van de verpakking van een tijdcapsule, een give-away op één van de edities.
Poster op één van de edities van PINC
13 / 13